This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, September 22, 2011

Rehat kejap.....


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Selesai sudaaaa~ oyeh~ oyeh~ oyeh~ aku baru selesai bentang kajian tindakan aku depan pensyarah.. lega rasanya walaupun banyak gak la kena hentam... hOhoho~ sekarang sedang mendengar pembentangan orang terakhir untuk unit prasekolah... aku minta bentang awal tadi... =)  pape pun, still tak boleh bersantai bagai lagi... ada 2 asigment, 1 jurnal & 1 laporan tesis belum selesai... esok kena hantar 1 asignment... aiyak~ pengsan...

K la... pensyarah dah mula menjeling-jeling tu... cam tau-tau je aku duk men tenet... hOho~

Jaga diri... Jaga peribadi... Jumpa lagi... papai~ =)


lama aku tak online... ada sape-sape perasan tak...huhu...


No comments: