This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Tuesday, March 8, 2011

Uli-uli makan sendiri...sOdapppp~


Hari ni kt kelas aku wat xtiviti memasak..wat donut~ doh tu ckgu yg wat..budak uli je la..aku ada kejap-kejap je dalam kelas tadi sebab kena ganti kelas..kena jaga budak-budak kelas perdana periksa..kelas perdana tu maknanya kelas tahun 1,2,3,4,5,6..ok..faham semua? bagus3~

 haaaa..ni masa xtiviti menguli sedang bjalan..nsib bek budak ni lambat menguli, sempat gak aku amik gambar dorg menguli..see..pndai kn budak-budak i menguli..

 dah siap uli, bagi kat PPM..PPM = pembantu pengurusan murid..alaa, kt pra kn ada pembantu yang msk..spe tak tau, g tengok kt kelas pra kt skolah rendah yg dekat ngn kt tempat kora skrg ni..kak PPM aku ni nama Kak Ton..sO kerja menggoreng tu serah pada dia je..

 see..inilah hasilnya..sile kate nampak sedap..tapi aku tak mkn yg dorg buat..hOho~

 lepas makan baca doa k..bagus3~ eh, tadi ada doa sblm makan tak? ada? bagus~


dah makan kena minum air k..yang dah bawa air sendiri, minum air sendiri je k..yg tak bawa, minum je yang cikgu buat ni.. 

 haaaaaaaa..ni yang aku buat..hahahaha~ jangan tengok pada rupa k..kena rasa dulu baru tau kesOdapannye..lembut tau~ hOho~


nak wat rph plk..papai~




2 comments:

m i a said...

huwaa...bestmyee, ni prasekolah ke?thanks ea singgah my blog..follow u dear

MerLe said...

aah..ni prasekolah..i follow u tOo =)