This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, March 10, 2011

Mencari sang Juara 3*


hero pecut yang veri noty tahap gaban..


Hari yang ditunggu-tunggu akhirnya tiba juga~ hari ni hari sukan kt sekolah aku..walaupun aku juz cikgu praktikum, jgn kate aku tak wat kije k..aku kena jadi hakim balapan tadi..berdiri atas padang sepanjang hari..sOoo panas k..tapi padang basah sbb hujan kelmarin..budak-budak main air je..suke dorg main air kotor tu..euwwww~~

 Ni masa askar buat demonstrasi pertempuran..sekolah aku jemput dorg wat persembahan sebelum acara sukan..sangat la kuat bunyi..hape ntah yang dilempar..mercun ke..meriam ke..senapang ke..aku tak tau la..tapi yang pasti, sangat laaaaa kuat..campur ngan asap macam-macam warna kuar..kuning, biru, merah..memang terlopong la budak-budak aku tengok..

Ni sebahagian askar yang wat heboh kt sekolah aku tadi..tu ada sorang budak aku sesat kat situ..ntah macam mana dia boleh terlepas kat situ..aku pun tak perasan td..

Acara sukan pun bermula~ lihatlah betapa indahnye percikan air atas padang tu..kesian kat budak..ntah bape orang dah yang jatuh tadi..nasib baik smuanye jaguh-jaguh kampung..klu tak penat aku nak pujuk sorang-sorang..baju dorang? takyah tanye la..mmg 'cantik' corak kt baju dorg tu..hOho~

haaaa..ni masa acara cikgu laki ngn bapak-bapak budak..biasa je..tiup belon sampai pecah pastu larik laju-laju sampai garisan penamat..& sperti biasa, unsur-unsur menipu memang jelas berlaku di sini..hOho~ aku masuk acara utk cikgu pompuan --> isi air dlm botol gune span.. tapi kalah..wat malu kt budak je..haha~

Ni la olahragawan terbaik sekolah aku..sang Juara yang aku cari akhirnye ditemui jugak..hensem x..hOho~ aku rasa macam semua acara dia masuk..memang hebat la budak ni walaupun sangat laaaa nakal..


Alhamdulillah..semua selesai ngn jayanya..tapi aku tetap rasa cam ada yang kurang...
1) takde sesi hias khemah rumah sukan pun..rse cam kurang bile tengok khemah kosong je....emmmmm...
2) takde acara tarik tali~ aiiiii~ mana best klu takde..



Nota Tapak Kaki :
esOk nk kena 'observe' lagi..sO kena wat rph & bbm yang gempak skit..hOho~ padahal tak pun..



nape esOk tak cuti????






1 comment:

MerLe said...

haha..spe yg jd ketua komando tu..