This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Thursday, March 17, 2011

Masanya dah tiba..masa aku bila lagi???


sedang cube utk menaip dengan seberapa cepat yg boleh..aku kna berebut ngn adik aku semata-mata nk update entri..hOho~ sibuk je dia nk gna laptop semata-mata nk buka youtube tgk kereta ngn gusti..ape la yg best sgt tgk gusti tu..ish3~ macam la tak penah tgk jugak masa tecik dulu..hOho~ okey3~ aku tgk gk ms tecik2 dulu..besar2 ni tak tgk dh..ok aku nk citer psl ape ni sbnrnye??? kekeliruan melanda diri 

ok aku dah ingat..

aku nak ucapkan tahniah kt kawan aku yg akan kawin esok...Raja Nadia namanya..kecik mOlek tuannya..suara pun merdu bak buluh perindu..dh mcm suara Rossa ble dia nyanyi..sOoo cOmey ok~ tapi tecik2 dia pun., dia kawin dulu sblm aku..ok i kalah ngn kamOo bab tu..huhu~

comey kan dia..

sO kt cni aku nak wish

SELAMAT PENGANTIN BARU AJE COMEY  ~
SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE ANAK CUCU CICIT PIUT MIUT & SETERUSNYA....


kwn aku ramai dh nk bertunang..ramai gak yg dah bertunang..yg kawin pun dh ramai..yg ada anak pun dh ada..i bila lagi???? awak~ sile jawab dengan segera..hOho~

 

4 comments:

Admin said...

hehehe..
slamat ari ijab kabul kak aje!

kak pn da boleh da slow2 nei,
hehe thun nei last pngajian :)

MerLe said...

aiyak~ xleh nk jwb...hOho~

Anaziaf Srm said...

weee.. ta sabo nk g umah kak subiey nnti.. g minang trus..ngeee.. ;)

MerLe said...

jiji : apsal la bleh msuk spam plk ni..

yu : hehe..wink3~