This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, March 26, 2011

Pagi yang ceria...lalalaaaaa~


good morning everyone~ =)

Assalamualaikum pembuka selera..eh,silap..pembuka bicara.. agak lama aku tak taip entri membuatkan aku rase sedikit blur di sini..pagi yang ceria ni meh la kite wat senamrobik skit..

1..2......1..2.....1..2......pusing kanan...pusing kiri....

aku sebenarnya ada banyak citer tapi xleh gtau lg kt sini..gambo tak msuk dalam laptop lagi..ntah g mana dorg bederat tak reti-reti nk masuk sini..pulak dah..

k la..nk mamam jap..jap2 ag plak aku sambung..


stay cool..smile alwayz =)


my bro dah masuk wad..Ahad ni bru operate..harap semua akan ok..selamat ngan jayanya..
kamOo dh nk SPM..sile cepat baik ye budak..

 


2 comments:

Unknown said...

ehehe..cenonet nye n3 ko..gitu je..tapi takpe..aku suke gak.adek ko tu..semoga selamat semuenye

MerLe said...

hehe..time kasih daun keladi..lain kli meh bc lg..