This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Tuesday, March 8, 2011

Ape yang kamOo sebut tu?????




nak tengok~ nak tengok~


Setiap nafas yang dihembus
setiap degupan jantung
aku selalu memikirkanmu..

Dalam sedar dibuai angan
dalam tidur dan khayalan
aku selalu memikirkanmu..

Ternyata ku perlukan cinta 
dari dirimu sayang
barulah terasa ku bernyawa~~~~

Kasihku
ku amat mencintai kamu
kerna kau beri erti hidup
ku kan terus mencinta 
sedetik lebih
s....... selamanya~~~~

Di kala penuh ketakutan
dengan badai kehidupan 
ku bersyukur adanya kamu..

Biarlah kehilangan 
semua yg dimiliki di dunia 
asal masih adanya kamu..

Ternyata ku perlukan cinta 
dari dirimu sayang
barulah terasa ku bernyawa~~~~

Kasihku
ku amat mencintai kamu
kerna kau beri erti hidup
ku kan terus mencinta 
sedetik lebih
s....... selamanya~~~~


Aku duk layan lagu Anuar Zain skrg ni..ala yang slalu ada dlm tv skg ni..yg promote citer Hikayat Merong Mahawangsa tu..teringin nak tengok~  aku suka sangat baca buku yang ada kaitan ngn sejarah zaman dulu2..apa lagi klu ada citer..aiiiiii~ sangat mengujakan hati, jiwa & sanubariku ~
tapi siyessss..
aku tak tau ape perkataan terakhir yang encik Anuar Zain sebut tu..aku tak jelas walaupun dah cuba pasang telinga dengar  byk kali..kOrg tau tak ape perkataan yang dia sebut tu? 




rasenye dah korek telinga smlm..i 'spikok' atau dia yg sebut tak dengan jelas? emmmmmmmmmmmm....but i still like dis song..buat aku rase windu kat 'dia'..hOho~






No comments: