This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, March 30, 2011

Citer Hantu Kak Limah..versi budak aku..hOho~



Assalamualaikum pembuka kata..awal Bismillah pembuka bicara.. ceeeewah di situ..hOho~ 
Aku rehat dari update entry untuk beberapa hari..ada sape-sape rindu tak? perasan =P
Sebenarnya aku ada observe ngan pensyarah semalam..Alhamdulillah semua baik-baik aja.. =) 
Hari ni plak aku mengajar satu hari..5 slot ok..pastu ada lagi kerja kursus yang tak siap lagi..sepatutnya dah kena hantar esok tapi nasib baik pensyarah aku baik.. ada unsur membodek di situ..hOho~ bagi lebih masa sikit untuk hantar..yelah~ jauh tu nak balik maktab g hantar kerja kursus dari Bentong ke Lipis.. alasan semata-mata.. sOoo masa agak padat di situ ye..banyak benda aku nak kongsi-kongsi tapi tak menyempat lagi..aku slow-slow citer satu-satu la.. macam la ada orang nak baca kan..perasan lagi =P

K la..korang dah tengok citer Hantu Kak Limah Balik Rumah? mesti dah ramai yang tengok kan..aku baru je tengok minggu lepas..yea~ sangat ketinggalan kan..hOho~

Masa duk bual-bual buang masa ngan budak aku, dorang citerkan kat aku citer tu..nak tahu apa yang dia citer? sile tengok..aku siap rakam lagi..sile abaikan suara yang bertanya tu..hOho~


Korang faham tak dia kata ape? citernye lebih kurang gini la..aku tolong citer balik..

1) Sorang budak jumpa hantu
2) Dia takut
3) Dia lari bawa selipar kat tangan
3) Orang kampung pun takut
4) Sorang yang cacat suruh bakar rumah
5) Tak jadi bakar rumah sebab hantu terbang
6 ) Rupanya bukan hantu tapi mak orang

Sekian terima kasih...


Pandai kan budak aku citer..sile kata yea..


Nota Noti Notu :
aku baru perasan aku cakap laju..hOho~



1 comment:

K2r~90 said...

hehe comei bdk tu