This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Sunday, March 13, 2011

no rph + no bbm + no jurnal = cuti sepuas hati~ =)


kegembiraan =)


Bercuti di rumah~ rse hepi bleh menghirup udara segar di kampung halaman.. macam la udara tempat lain tak sama.. aku duk KB beberapa jam je..pastu terus balik ke Terengganu..sO penat ok.. dari Bentong ke Kuala Lipis kampung datO' siti..pastu ke Kota Bharu..rehat jap smbil jenguk bilik yang kucintai..pastu terus gerak ke Kemaman..merentas 3 negeri tu..padahal klu dari Bentong terus ke Kemaman baru 3 jam je..jalan-jalan buang tenaga..

Adik aku tak operate lg..hari tu masuk hospital jap tapi kluar balik..bertongkat pun jalan merata-rata macam budak sihat..biasa la budak laki takmau tunjuk lemah..bagus adik aku ni..tapi bila aku suh dia wat milo ais kaww kat aku, dia mula buat-buat sakit kononnya takleh bangun..padahal baru je tadi main gusti-gusti ngn adik aku yang kecik skali tu..cisss kamOo..

Brokbend mak aku problem lagi..sO aku takleh nak online sokmo cam biasa..ni pun curik-curik guna wyerless jiran atas rumah aku..tapi bleh gna kat laptop mak aku je la..sbb jiran aku tu pnah bgtau password dia kt mak aku..hOho~

Cuti ni nak rehat secukupnya sebelum buka sekolah..nasib baik aku ckgu prasekolah, takyah tanda kertas peksa budak..hOho~ pada cikgu cikgi yg kena buat kerja amal tu, sile jalankan tugas anda dengan baik..

k la ..take care semua..jumpa lagi di lain entri kalu aku bleh online lagi..hOho~ =P


masalah dah selesai..alhamdulillah..harap tak berulang lagi..



3 comments:

Unknown said...

mueheh ko orang kemaman ghupenye..pehal sampai kb tak gitau..

Admin said...

huhu..
owg da cuak nei ksubie,,
nek cti da nk start prktkum..huhu

MerLe said...

jiji : dh gtau la ni..hehe..x la..bkn org kemaman..sye org kb yg duk kmaman tp bljr kt pahang..

ayu : relaks yu..smua ok2 je..