This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Tuesday, March 1, 2011

Kecemasan @ kecemanis??????


gambar hiasan semata -mata....


Banyak hal yang berlaku kebelakangan ni..semua tu buat aku banyak berfikir..berfikir..dan berfikir...untuk apa aku hidup atas muka bumi Allah ini???? apa yang mampu aku sumbangkan pada orang-orang di sekeliling aku???? terutamanya mereka yang aku sayang dan banyak berjasa pada aku...apa kelebihan aku???

Aku sibuk sikit sekarang.. sebenarnya saja je menyibukkan diri..aku cuba lupakan sebentar persoalan yang mengganggu kotak fikiran aku..tapi sampai bila harus aku pendam semua ni??? 

Aku mahu semua dapat kembali pada asal..mahu semuanya dapat selesai dengan baik..aku tak mahu kehilangn lagi..aku tak mahu keseorangan lagi..


Just hope the best for everyone..and for me too...

*
*
*
*
*
*
*

Persoalannya sekarang................

 
apa yang sedang aku merapukan tengah-tengah malam ni??????
 
dan

apa kaitannya dengan tajuk entri ni?????


takde kaitan pun...hehe~




*sedang muhasabah diri sambil merapu*


benci bila ada rasa benci dalam hati..




 






2 comments:

Unknown said...

akus edang cube memahami ape yang cube disampaikan

MerLe said...

smoga bjaya..hehe