This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Saturday, February 12, 2011

Kembali.......merapu...


Udah berkurun lamanya aku tak online.. 
hiperbola sungguh yeeee..
 yelah..dh lama tak update antivirus..nsib baik takde lagi virus- virus keparat yg dtg melawat..aiiii sayang my lappy ok..tanpa kamu, tak siap la kije - kije aku..
time kasih ye lappyku yg segabak..hOho~
yea..lappy aku mmg segabak besarnye..beratnye ya rabbi mengalahkan hape ntah..sbb tu aku agak malas nak bwk dia g kelas..sOri ye cayam..tapi aiii suke tgk citer gne lappy segabak ni..hehe..best ape..skrin dia besar k..puas hti tgk citer..hOho~
 sape2 ada muvi - muvi baru tu kongsi - kongsi la deh..
dah bosan ngan citer lama..
muvi ok..bukan myvi..
tapi klu ada yg nak bagi aku myvi sebijik..aku terima dengan rela
hati dengan ucapan terima kasih..hOho~

 
 cmni la lebih kurangnye rupe bentuk cik lappy aku tu..
thanks utk encik gOogle sbb memudahkan aku cari gambar ni..



ok..selesai sudah mukadimah..hehe

hape???? baru mukadimah???
yea..baru mukadimah..sile teruskan pembacaan anda..
ayat memaksa..hOho~

Sekarang aku berada di tempat baru..
persekitaran yang baru..
orang-orang sekitar yang baru..
yea...semuanya baru..


Buat masa sekarang, semuanya masih ok..
rumah ok..
sekolah ok..
budak-budak ok.. 
i mean my pupils k..bukan anak..
cikgu-cikgu pun ok..


Harap semua ok ok aja sampai selesai praktikum ni..
Harap harap juga takkan ada apa-apa masalah besar yang akan timbul..
yang kecik-kecik tu biasa la kan..
mana ada orang hidup tanpa ada masalah langsung..
masalah itu rencah kehidupan..
hOho~ memandai je..




INSYA ALLAH SEMUA AKAN OK OK AJA =)

 

No comments: