This is Me

My photo
Anak kelahiran bumi Kelantan mix Kedah yang stay di Terengganu dan baru tamat study di Pahang.. Punyai seorang suami dan dua anak patung peneman tidur.. Sangat suka pada milo ais kaw dan komik Detektif Conan.. insyaAllah~ Seorang yang sensitif dan pemalu.. Tak suka orang hipokrit.. Sekian terima kasih..

My Pet Baby Luna sudah pun lapar~ ::klik untuk bagi makan::

Wednesday, February 23, 2011

Jalan-jalan buang masa..


takde gambar..huhu


Aku ingat nak 'jalan-jalan' baca blog orang lain tapi line tenet hari ni tak bape nak elok..tengok la malam ni klu aku dah takde kije nak buat..

Nothing to say..juz nak update blog..harap rakan-rakan blog semua baik-baik aja..jumpa lagi dalam entri akan datang..nape la ayat aku hari ni skema sangat..


Nota tapak kaki :
Adik aku eksiden..minggu depan pembedahan dia..korang semua tolong doakan untuk adik aku ye..jasa baik korang aku dahului dengan ucapan terima kasih.. tocey3~


..masih menunggu & menunggu..

 

3 comments:

Unknown said...

hoooo...tu je apdet..ahaha..adek cikgu tu laki ke pompuan..syafahullah...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ajak la orang bila jenjalan yek

MerLe said...

jiji : aah..tu je apdet..sbb xde idea + malas ms tu..hehe..adik laki..tenkiu~

brutalsolo : wOkeh3~ jOm jln2 singgah blog org